★☆ღآسمانღ☆★
★☆ღآسمانღ☆★
فردا آسمان از آن من است
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, توسط آسمان |


با مداد رنگي روزه آمدنت را نقاشي ميکنم و جاده هاي رفتنت را خط خطي! کسي براي من نيست.

 

 

بيا غلط هاي زندگيم را به من بگو و زيره اشتباهتم را خط بکش.بودنت مثله دريايي مرا در بر

 

 

 ميگيرد آنجا که تو هستي،ماهيها هم نميتوانند بييند چه رسد به من..............................!!!

 

 

 کدام صبح ميايي؟ کدام چمدان ماله توست؟ کدام دست ترا به من ميرساند؟کدام روز مال من

 

 ميشوي؟ بيا که درد دلم را فقط تو ميفهمي



نظرات شما عزیزان:

میثم
ساعت8:51---4 بهمن 1390
وقتی نگاه وحشی من شعله می کشد

درپیچ و تاب تیرگی گیسوان تو

در لابلای کوچه پر مهر خاطرات

مست و خمار و نشعه سرخ لبان تو

وقتی به سوی قبله توسجده می کند

رنگین کمان قلب سیاه و نگون من

وقتی فقط به اسم شبت تکیه می کنند

دستان موج خورده افکار و یاس تن

بیدار گشته ام که تو را من صدا کنم

ای آرزوی رفته من بر نسیم و باد

تا ناکجای قصه مرا همسفر شدی

هرگزنبرده ام نفست را دگر ز یاد

ای شور و شاد من همه عمرت بهارها

وقتی نگاه میکنمت می ستایمت

هنگام رفتنت به هزاران دعا و نذر

ای ارزو تو را به خدا می سپارمت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.