★☆ღآسمانღ☆★
★☆ღآسمانღ☆★
فردا آسمان از آن من است
نوشته شده در تاريخ جمعه 30 دی 1390برچسب:, توسط آسمان |

پروردگارا من را ابزار آرامش خويش قرار ده.بگذاردر هر کجا که نفرت است عشق درو کنم .هر جا آسيب است عفو ،هر جا شک است ايمان ، هر جا نواميدي است اميد. هر جا تاريکي است نور و هر جا غم است سرور.


 

پروردگار عالم به من لطف کن تا بيشتر در پي تسکين بخشيدن باشم تا آرام شدن

 

همانطور که مي فهمم فهميده شوم. همانطور که دوست دارم دوست داشته شوم


زيرا دراثر دادن است که دريافت مي کنم،دراثربخشيدن است که بخشيده مي شوم در مرگ خود است که در زندگي جاويدان متولد مي شوم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.